Buiten de lijntjes denken en een resultaatgerichte aanpak kenmerken mijn werkwijze. Ik stimuleer je actie te ondernemen en successen te vieren. Tijdens een oriënterend gesprek kijken we wat jouw vraag is en welke vorm van leerbegeleiding het best bij je past. Ook is het belangrijk om te kijken of we een klik hebben.
Als blijkt dat er voldoende basis is voor een supervisie- of coachingstraject, stel ik een overeenkomst op. Hierin leg ik doelen, werkwijze, tijdspanne en voorwaarden vast. Zo weet je precies hoe het traject verloopt en welke inspanning ik van je verwacht. Het uiteindelijke doel van mijn aanbod is dat je na beëindiging van het traject je eigen ontwikkeling zelfstandig kunt voortzetten.
Aan de hand van jouw leervragen besteden we vervolgens aandacht aan verheldering en verdieping.
Ik maak daarbij graag gebruik van de methode ervaringsgericht leren ( Kolb). We richten ons spelenderwijs op jouw leerstijl en kwaliteiten. Ook een systeem- of organisatieopstelling kan helpend zijn om tot inzichten te komen. Met die inzichten onderzoeken we of jij mogelijkheden ziet om het geleerde om te zetten in daden. Jij zit dus zeker niet achterover maar wordt uitgedaagd om met de leerervaring aan het werk te gaan. Jij houdt regie over het leerproces en ik faciliteer.
Mijn praktijkruimte bevindt zich aan de achterzijde van het woonhuis. Het is een prettige ruimte met veel ramen gelegen aan een groene rustgevende tuin.